| | ![]() | |
|
ماشاء الله تبارك الله .... ماشاء الله لاقوة الا بالله
|
روابط مفيدة : مركز رفع | استرجاع كلمة المرور | قران كريم | توبيكات | قيمزر | ماما | متجر ماما | ريباس | شعبيات سدو | سدو | يوتيوب | حواء
| اعلاناتي | |
| | |
| |||||||
| حصري كل مايخص الاخبار الحصريه موجوده هنا |
![]() |
| | LinkBack | أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
| | #1 |
|
vip | نكته وحده بس تنقز الواحد من مكانه إليكم النكته اللي موتتني من الضحك .. شباب سألوا مصري : ليه الشعب المصري بيحلف كتير .. قال : طب والله العظيم دي إشاعة ،، قسماً بالله دا افتراء ،، علي الطلاق بالتلاته كدابين ،، دول نصابين..!! أقسم بالله العظيم أني برد على الموضوع ..!!:ggdw: :krkrkr::krkrkr::krkrkr::krkrkr::krkrkr: ها..ها الحين أنتم حلفتم أنكم تردون ..!!:D عاد كل واحد وضميره .. أتمنى أن تنال اعجابكم بس اخواتي أتمنى أنكم ماتزعلون مني:eh_s(8): للمزيد من مواضيعي
|
|
![]() |
| مواقع النشر |
| الكلمات الدليلية |
| ليه, المصريين, يحلفون, كثير؟؟؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
| |
المواضيع المتشابهه | ||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبة الصور كتير روعة | انمي | حصري | 0 | 03-16-2011 01:30 PM |
| بسرعه تري زحمه كثير ...... | حنونه وحبيبي ماخونه | مملكة التعـــارف و الترحيـــب | 4 | 05-24-2010 04:28 AM |
| وما الدنيا إلا ماسنجر كبير | حوريه | المملكة العــــامة | 2 | 01-30-2010 12:33 PM |
| مقلب قوي في المصريين | قلب الانتر | مملكة القصص و الروايات | 3 | 07-12-2009 12:58 PM |
| انا شفت ناس اغبياء كثير بس مثل هذا ماشفت | هيفاء | مملكة الضحك و التسلية | 7 | 04-17-2009 10:15 AM |
| | ![]() | |